Γλώσσα Β δημοτικού




Ολόκληρο το μάθημα μπορείτε να το δείτε στην ενότητα: Το ταξιδι στη Χωχαρούπα

Η αρχή του ταξιδιού

Η Γαλήνη, η Χαρά, ο Λουκάς και ο Αρμπέν επιτέλους ξεκινησαν τον ταξίδι τους για τη Χωχαρούπα. Περπάτησαν τρεις μέρες και τρεις νύχτες, ώσπου έφτασαν σε μια παράξενη χώρα με κατοίκους που μιλούσαν λίγο περίεργα…


εικόνα

- Ουφ! Είμαι κουρασμένος

- Λουκά, δεν είσαι μόνο εσύ κουρασμένος… Για δείτε! Μια μεγάλη πολιτεία! Λέτε να φτάσουμε στην Χωχαρούπα;

- Ας ρωτήσουμε, για να είμαστε σίγουροι! Να! Κάποιος έρχεται προς τα εδώ.

- Καλημέρα σας! Πώς λένε αυτή την πολιτεία;

- Καλημέρα καμηλιέρη, καμηλιέρη καλημέρα! Τούτη εδώ την πολιτεία τη λένε Λιλιμέρα. Και εσείς, φίλοι μου, ποιοι είστε;

- Εγώ είμαι η Γαλήνη και αυτοί είναι οι φίλοι μου, η Χαρά, ο Λουκάς και ο Αρμπέν. Μήπως ξέρετε πώς μπορούμε να πάμε στην Χωχαρούπα;

- Α! Θα ρωτήσουμε το γιό του Ρουμπή, του Κουμπή, του ρουμποκομπολογή, που βγήκε να ρουμπέψει, να κουμπέψει, να ρουμποκομπολογέψει, και τον βρήκαν οι ρουμπήδες, οι κουμπήδες, οι ρουμποκομπολογήδες και του πήραν τα ρουμπιά του, τα κουμπιά του, τα ρουμποκομπολογιά του.

- Ευχαριστούμε πολύ! Και πού θα βρούμε το γιό του Ρουμπή;

- Θα περάσετε την εκκλησία τη μολυβωτή, πελεκητή, μολυβοκοντυλοπελεκητή, και αμέσως μετά θα βρείτε το σπίτι του Ρουμπή. Ρωτήστε τον να σας πει πού είναι ο γιός του!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο